افزایش بازدید واقعی گوگل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 247
نویسنده : fateme

افزایش بازدید واقعی گوگل

در روش درست افزایش بازدید واقعی گوگل باید به چند نکته توجه کنید:

نکته اول : بدنبال کلماتی باشید که بازدید کننده واقعی بدنبال آن است استفاده از کلمات تک سیلابی معمولا رایج است اما کاربر همیشه بجای استفاده از کلمات تک سیلابی، واژه کامل را درج میکند.

مثال :

ما مدت زمانی سعی میکردیم کلمه سئو را به صدر نتایج بیاوریم اما در یک زمان متوجه شدیم کسانی که کلمه سئو را جستجو میکنند در واقع بدنبال آموزش سئو  و یا سئوکار هستند پس سعی کردیم کلمه آموش سئو را هم برای آنها در دسترس قرار دهیم اما بعد از مدتی دیدیم بیشتر بازدید کنندگان بدنبال چک لیست سئو و قیمت سئو سایت میباشند پس سعی در اصلاح کلمات کردیم

نکته دوم: سعی کنید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید شبکه های اجتماعی بازدید خوبی به شما میدهند و پس از مدتی باعث افزایش بازدید واقعی سایت میشوند.

نکته سوم : همیشه اولین و بروز ترین باشید در تولید محتوا دقت کنید که بجای محتوای تکراری چیست و چگونه می‌توان از بروز آن جلوگیری کرد سعی کنید همیشه خود دست به تولید محتوا بزنید شاید کمی سخت باشد اما همیشه جواب میدهد

افزايش بازديد گوگل

افزايش بازديد گوگل هدف نیست راهی برای افزایش درآمد از سایت و اینترنت است پس کمیت را فدای کیفیت نکنید سعی کنید با افزایش واقعی افزايش بازديد گوگل سایت خود را به در آمد زایی برسانید.

 

افزايش بازديد جستجوی گوگل

افزايش بازديد جستجوی گوگل ، برای افزایش جستجو گر گوگل شما نیاز به سئو دارید سئو اصولی با سئو شما بیشتر ترافیک گوگل را به سمت سایت خود هدایت میکنید و با افزايش بازديد جستجوی گوگل سایت شما به فروش و کسب درآمد خواهد رسید 

فروش بازديد واقعی گوگل

فروش بازديد واقعی گوگل افزایش بازدید واقعی و فروش بازدید باقی که در خیلی از سایت ها به آن اشاره میشود تغییر ترافیک ورودی سایت میباشد. در این روش بصورت نا خواسته در نرم افزارهای جی پی n رایگان و یا ... بدون توجه به احترام به کاربر در نرم افزار ربات اقدام به سرچ و ورود به سایت هدف میکند در ظاهر افزایش بازدید بسیار موثر میباشد اما در واقع این کار باعث اسپم شدن صفحه بالا رفتن اسپم سایت و حذف سایت از نتایج گوگل میشود.
ما با توجه به نیاز به ترافیک واقعی گوگل اقدام به  فروش بازديد واقعی گوگل انجام داده ایم این بازدید و توضیحات کامل را در صفحه فروش بازديد واقعی گوگل میتوانید ببینید.

 

ورودی گوگل تضمینی

این روش هم جزء روش های غیر اصولی افزایش بازدید واقعی گوگل میباشد و کلمه یا عبارت ورودی گوگل تضمینی تاثیر در نوع کارکرد ندارد

 

نتیجه

افزایش بازدید واقعی گوگل ، موتورهای جستجو اهمیت بسیار زیادی به بازدید کنندگان خود میدهند برای همین سعی کنید بجای استفاده از روشهای غیر واقعی و دور از اخلاقیات حرفه ای با روشهای درست سئو بازدید واقعی سایت خود را افزایش دهید. برای افزایش بازدید واقعی سایت از سئو درست استفاده کنید.

منبع : سئو سایت



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com