مسائل مربوط به ایمنی غذا در آمریکا باعث می شود که معده تان عوض شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 341
نویسنده : fateme

این گزارش تاریخچه تکان دهنده اما غیر منتظره ایمنی مواد غذایی در ایالات متحده را نشان می دهد. به طور عمده، این تاریخ با رفع نقایص قانونی و تغییر شرکای شرکت ها پر شده است. یک مثال ساده چگونه مرگ و میر در سال 1993 E. coli در جک در جعبه ها در سراسر کشور منجر به دولت فدرال اعلام این باکتری ها "adulterant" است که به نظر می رسد مانند یک معامله بزرگ است، اما به عنوان نیویورک تایمز توضیح می دهد، آن شد بسیار سر رسیده:

این اولین باری بود که ارگانیسم خورده شده غذا به گونه ای برچسب گذاری شده بود، و آن را با هیچ ماده خارجی - مثلا یک خاکستر شیمیایی یا سیگار مقایسه نمی کرد - که ممکن است یک دسته گوشت گاو را آلوده کند. در حال حاضر، در اولین نشانه E. coli، غذا به طور خودکار به یاد می آورد. در سال 2011، این نامه سرخ مایل به قرمز به شش سوسک معمولی E. coli گسترش یافت.

متأسفانه همان مشکل اساسی دوباره و دوباره سر خود را در ایالات متحده افزایش داده است. از آنجایی که باکتری ها یا گونه های خاص به طور رسمی به عنوان "زنبور عسل" طبقه بندی نمی شوند، تولید کنندگان گوشتی الزاما مجاز به صدور یادآوری محصولات خود نیستند. و اغلب، ردیابی گسترش شیوع و رفع مشکل نیز در دست شرکت قرار دارد.

 

همانطور که مینی اسناد گزارش یکپارچگی توضیح می دهد، روند تصدی دولت فدرال برای تنظیم ایمنی مواد غذایی قدیمی است، گسترش می یابد و به طرز وحشیانه ای کم است. اگر ما واقعا در مورد این گهواره به معنای واقعی کلمه توجه داشته باشیم! گناه! -خواهران باید سر و صدا بیشتری داشته باشند. [گزارش یکپارچه سازی]



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com