FDA هنوز هم ترسناک است در غذا به یاد می آورد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 399
نویسنده : fateme

این گزارش که توسط دفتر بازرس کل (OIG) انجام شده است، بازبینی 30 ممنوعیت داوطلبانه انتخاب شده تحت نظارت FDA از 2012 تا 2015 است. در این زمینه مسائل سیستماتیک و تاخیر در نحوه مراجعه به آژانس آغاز به کار، نظارت بر آنها و ضبط آنها در پایگاه داده های الکترونیکی خود، در میان مسائل دیگر. به عنوان مثال، زمانی که FDA از مشکلات مطلع بود، طول متوسط ​​قبل از فراخوانی آغاز شد 57 روز بود.

این گزارش به این نتیجه رسید که "FDA همیشه فرآیند یادآوری غذایی موثر و کارآمد را که امنیت غذایی تامین مواد غذایی کشور را تأمین می کرد، نداشت.

با وجود ظاهرا داشتن قدرت بیشتری نسبت به قبل، گزارش به طور خاص در بر داشت، این سازمان هنوز گاهی اوقات قادر به تحقق خواسته های خود را به موقع بود، به این دلیل که شرکت ها نمی خواستند همکاری کنند. در یک مورد، شامل شرکت مکمل Nutrex، 10 ماه پس از آن بود که توسط FDA نامه هشدار داده شد قبل از اینکه شرکت در نهایت محصولی را تهیه کرد که حاوی مواد حاوی لیست نشده بود؛ برای اکثر آن زمان، آنها هنوز هم قادر به ارائه نمونه های رایگان از مردم بودند. در مورد دیگری، یادآوری محصولات کره سرخ شده فروخته شده توسط nSpired Natural Foods تنها بیش از پنج ماه پس از آنکه FDA اولین بار از طریق تحقیقات خود تایید کرد که شیوع سالمونلا به یک گیاه که محصولات خود را تولید کرده است، طی آن زمان، بیشتر افراد مبتلا به یک شیوع بیماری که در نهایت 14 نفر را مبتلا به بیماری کرد.

نتایج بررسی به اندازه کافی هشدار دهنده بود تا OIG را به انتشار پیش نویس اولیه آن در ماه ژوئن سال 2016 برساند. به زودی، FDA تیمی را ایجاد کرد که سعی در حل این نگرانی ها داشت و سرعت فرایند فراخوانی مواد غذایی را افزایش داد. با این حال، در نامه ای از سوی FDA که در گزارش کنونی آمده است، این سازمان نیز دفاعی بوده است و ادعا می کند که بررسی های انتخاب شده "بسیار افراطی" از نحوه انجام کار FDA است.

نویسندگان بررسی این ادعا را ادعا کردند که ادعاهای آژانس مبنی بر اینکه اکثر دفع مواد غذایی کمتر از چهار روز پس از آگاهی از خطرات بالقوه سلامتی نامیده می شود، اشاره کرد و اشاره کرد که "شواهدی را دریافت نکرده اند که سیستم FDA برای تشخیص تاریخ شروع فراخوانی یا تاریخ FDA به عنوان مثال، زمانی که تاریخ شروع اشتباه در پایگاه داده FDA ثبت شده بود، و یا پایگاه داده به طور خاص زمانی که آژانس برای اولین بار در مورد غذاهای مشکوک و یا مکمل ها را کشف کرد، آگاهی از مواد غذایی بالقوه خطرناک مواد غذایی است.

کمیته FDA و پزشک اسکات Gottlieb سابق، که توسط رئیس جمهور ترومپ منصوب شده است، تاکنون برخی از کمپین های امیدوار کننده در پست جدید خود را هدایت کرده است. در میان نگرانی هایی که FDA تحت کنترل او نسبت به صنعت داروسازی بسیار دوستانه است، Gottlieb سخت تلاش کرده است تا با مشکالت مشکوک مربوط به عرضه مواد غذایی و دارویی کشور برخورد کند. در ماه دسامبر، FDA اعلام کرد که مواد مخدر هومیوپاتی را متوقف می کند (به طور عمده درمان های غیرمجاز که اساسا فقط قرص های شکر هستند)؛ یک ماه قبل از آن، یک خط جدید سخت را در درمانگاه سلول های بنیادی فروخت. گوتلیب همچنین با ترویج تولید داروهای عمومی بیشتر اقدام به جلوگیری از افزایش قیمت مواد مخدر کرده است.

این گزارش توصیه می کند که آژانس، از طریق ابتکار عملش پس از انتشار پیش نویس اولیه در ماه ژوئن 2016، "ایجاد دوره های زمانی تعیین شده، تصویب تصمیم گیری سریع و انتقال موارد فراخوان به جلو و بهبود اطلاعات یاد شده الکترونیکی" را ایجاد کند. از آنجا که شما نمی خواهید پیدا کردن 57 روز خیلی دیر است که بستنی شما می تواند شما را بکشد.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com