جنی-ال یادآور می شود بیش از 91،000 پوند زمین خام ترک در میان شیوع سالمونلا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 401
نویسنده : fateme

شرکت مادر جنی یو، به ایمیل Gizmodo به ایمیل Gizmodo گفت که گوشت آن تنها به یک بیماری مرتبط است و یادآوری تعدادی از بسته های 1 پوند آن کشور به صورت داوطلبانه است. این شرکت همچنین گفت که محصولات خود را از روز جمعه دیگر در فروشگاه ها نخواهند بود.

جنی O-ری، استیو لیککن، در بیانیه ای گفت: "از طرف هزاران عضو تیم Jennie-O، ما نگران این بودیم که بدانیم که پس از قرار گرفتن در معرض سالمونلا در یک محصول ترکیه خام، بیمار شد". "صنعت بوقلمون سال هاست که برای کاهش سالمونلا کار می کند. طبق آژانس های دولتی، علیرغم این تلاش ها، این نوع سوسیس سالمونلا در 29 کارخانه تولید متفاوت از 19 شرکت مختلف یافت می شود. "

وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) روز پنج شنبه اعلام کرد، با اشاره به آلودگی احتمالی گوشت با Salmonella Reading سویه ابتلا به این سرطان. روزنامه آسوشیتد پرس روز جمعه گزارش داد که گوشت "تا تاریخ" اوایل ماه اکتبر "استفاده" شده است و توصیه شده است که مردم هر گوشتی را که ممکن است یخ زده باشد بیرون بیاورد.

همانطور که توسط Jennie-O و آژانس تصدیق شده است، ممکن است فراخوانیهای اضافی همچنان ادامه داشته باشد. فدراسیون ملی ترکیه در اوائل ماه گذشته در بیانیه ای اعلام کرده است که با تحقیقات در حال انجام فعالانه مشارکت داشته است.

این سازمان گفت: "اعضای ما به طور جداگانه برنامه های کنترل سالمونلا خود را در تمام مراحل تولید بوقلمون بررسی کرده و به طور مشترک از طریق MMF برای حل این و همه گونه های سالمونلا کار می کنند. "تمرکز شدید اعضای ما در این موضوع به صنعت اجازه داد که بیشتر دستورالعمل هایی را برای امنیت بیولوژیک و ایمنی مواد غذایی را تقویت کند."

همانطور که از روز بزرگترین کشور بوقلمون روزها می گذرد، شایان ذکر است که شیوع سالمونلا به طور خاص به گوشت خام وابسته است. USDA بر روی وب سایت خود تأکید کرد که مردم باید با شستن دست های خود پس از دست زدن به آن، گوشت خام را به طور مناسب حمل کنند و گوشت خام را از مواد غذایی دیگر دور نگهدارند. شما همچنین نباید، می دانید، گوشت خام را بخورید.

USDA گفت: "روند پخت و پز سالمونلا را می کشد." "هیچکس نباید بخارپز یا بوقلمون خام بخورد."



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com