درباره برند گراد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 12 دی 1397
بازدید : 259
نویسنده : fateme

011 برای در این کارخانه تمامی مراحل از طراحی تا تولید نهایی به صورت تمام خودکار و با تجهیزات  پیشرفته ای تحت دانش فنی شرکای برتر داخلی و جهانی انجام می شود. گراد با اندیشه ای بلند و با استفاده از علوم روز همواره در تلاش است تا بهترین محصول و بالاترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه نماید. گروه راهبردآتی دانا 
، مدیران شرکت گرادآفرین با انجام فرآیند مهندسی مجدد سیستم و در راستای چابک سازی سازمان، 10با گسترش فعالیت های شرکت، در سال فعالیتهای شبکه فروشگاهی خویش، اعم از تامین و فروش را به گروه راهبردآتی دانا واگذار نمودند. 
 نقطه فروشگاهی در تهران و شهرستان ها عرضه کننده سبد کامل پوشاک آقایان از جمله 01امروز نشان تجاری گراد زیر نظر گروه رابردآتی دانا با کت و شلوار، کت تک، شلوار تک، پیراهن، تیشرت، کیف، کفش، کمربند و... بوده و آماده ارائه محصولات و خدمات به مشتریان است. آرمان گراد گراد خلق ارزش و تامین رضایت مشتریان را از طریق ارائه محصولاتی با کیفیت برتر، متنوع در طرح و اندازه، هماهنگ با نیاز روز و با قیمت مناسب  شایستگی ها و ارتقاء  ، جستجو می کند و برای دستیابی بدان، از یک سو با ایجاد شرایط مطلوب کاری فرصت لازم را برای کسب مهارت های بروز کیفیت زندگی کارکنانش را از طریق تامین خواسته های مادی و معنوی ایشان به وجود می آورد و از سوی دیگر روابطی پایدار با مشتریان و تامین کنندگان، برقرار و حفظ می نماید. رعایت نظم،  شایسته سالاری، احترام به کرامت انسانی و صداقت از جمله باورهای گراد است.   .مجموعه لست مد میکوشد تا گامی در راستای  حمایت از کالا های ایرانی ، تولید ملی و معرفی این برند ها و کالا ها برای شما هم وطنان عزیز برداشته باشد.

 منبع : وب سایت لست مد 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com