انواع و سبک های سمعک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 8 آذر 1397
بازدید : 258
نویسنده : fateme

چقدر خوب می توانید سمعک های کوچک را مدیریت کنید
شیوه زندگی شما
هزینه. قیمت سمعک ها با توجه به تکنولوژی انها متفاوت است.

دو نوع سمعک اصلی وجود دارد:

سمعک آنالوگ موج امواج صوتی را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند و سپس آنها را بلندتر می کند. آنها معمولا ارزان تر هستند و کنترل های ساده ای دارند.

سمعک های دیجیتال امواج صوتی را به کدهای عددی شبیه به کدهای کامپیوتر تبدیل می کند و سپس آنها را تقویت می کند. کد شامل اطلاعات در مورد جهت صدا و زمین یا جلد آن است. این باعث می شود که صدای شما را به آنچه که شما نیاز دارید تنظیم کنید، اینکه اگر شما در یک رستوران، یک اتاق آرام و یا یک ورزشگاه هستید. اکثر آنها به صورت خودکار تنظیم خواهند شد. اگر چه این نوع هزینه بیش از یک سمعک آنالوگ است، اما نتایج بسیار بهتر است. آنها نیز کوچکتر و قوی تر هستند.

سه سبک اصلی سمعک وجود دارد. آنها در اندازه، قرار دادن در گوش و یا بر روی آن متفاوت هستند، و چقدر با صدای بلندتر صدا می کنند:


سمعک های کانال در داخل گوش شما قرار دارند و دشوارتر است. یک سمعک کانال (ITC) متناسب با کانال گوش خاص شماست. کمک به طور کامل در کانال (CIC) کوچکتر و تقریبا در گوش شما پنهان است. هر دو نوع می تواند کمبود شنوایی خفیف تا متوسط ​​باشد. اما به دلیل اندازه آنها، آنها می توانند تنظیم و حذف سخت تر باشد. این سبک سمعک مناسب برای کودکان و بزرگسالان است که ممکن است با سمعک های بسیار کوچک مشکل داشته باشند. کمک های نامرئی کانال (IIC) تقریبا غیرممکن است که دیگران بتوانند ببینند. شما می توانید آن را در هر روز قرار دهید، یا این ممکن است سمعکی باشد که چندین ماه در یک زمان استفاده میکنید.

سمعک در گوش (ITE) به طور کامل در گوش بیرونی شما قرار دارد. آنها یک مورد پلاستیکی سخت دارند که الکترونیک را نگه می دارد. آنها برای افرادی که دارای کم شنوایی کمر و شدید هستند بهتر است اما برای بچه هایی که گوش ها هنوز رشد می کنند نیز کار نمی کنند.

سمعک های پشت گوش (BTE) در پشت پرده سخت خود قرار می گیرند. قالب گوش پلاستیکی داخل گوش بیرونی قرار می گیرد و صدای گوش را هدایت می کند.

نوع دیگری که سمعک Mini BTE نامیده می شود، به طور کامل در پشت گوش شما قرار دارد، با یک لوله باریک که به کانال گوش شما می آید. این کمک می کند تا گوشه واکس را از ایجاد کردن و اطمینان حاصل کنید صدای خود را روشن واضح است. شما می توانید از نوع سمعک BTE بدون توجه به سن شما یا میزان از دست دادن شنوایی استفاده کنید.

قیمت سمعک ها به نسبت پیشرفته تر بودن انها و تکنولوژی به کار رفته در انها تغییر میکند . و نسبتا هزینه بالایی دارند . از آنجا که خرید سمعک تحت پوشش بیمه قرار نمیگیرید ، مجموعه هایی در این زمینه هستند که اقدام به فروش سمعک قسطی کرده اند که میتوانید سمعک ارزان و قسطی تهیه کنید 

سمعک ها برند های مختلفی دارند از جمله سمعک ویدکس ، سمعک اتیکن و... که بهترین سمعک را میتوانید با مشاوره متخصص خود از مراکز تهیه کنید.

منبع : samakbahar.com

اینستاگرام : samakbahar@




:: برچسب‌ها: سمعک , قیمت سمعک , فروش سمعک قسطی , سمعک ارزان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com