مایکروسافت متوجه می شود که ما تبلیغات واقعی را در ایمیل ما نمی خواهیم و فقط یک استثناست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 259
نویسنده : fateme

یک وبلاگ مایکروسافت در مورد برنامه ریزی مرتبط با Verge در حال حاضر مرده است، اما نسخه بایگانی شده تایید می کند که صفحه قبلا به یک صفحه پرسش و پاسخ در مورد تبلیغات در Mail for Windows 10 هدایت شده است. همانطور که اشاره شد، در توییتر در مورد آن بودن "تجربه آزمایشی" است.

در این صفحه گفته شده است که برنامه آزمایشی در برزیل، کانادا، استرالیا و هند در Windows Home و Windows Pro برگزار می شود. همچنین گفت که تبلیغات در حسابهای غیر کارآمد مانند Outlook.com، Gmail و Yahoo Mail ظاهر می شود، اما نه در حسابهای غیرمستقیم کاربران با اشتراک Office 365 (که به نظر می رسد شما را اجرا خواهد کرد 7 دلار در ماه).

مایکروسافت گفت که تبلیغات به طور پیش فرض مورد هدف قرار گرفته است، اما کاربران می توانند در تنظیمات حریم خصوصی خود تصمیم گیری کنند. این صفحه همچنین اشاره کرد که مایکروسافت ایمیل های کاربران را اسکن نمی کند، عملی که از سوی Gmail و یاهو مورد استفاده قرار گرفته است.

جدول زمانبندی این انتشار مشخص نیست، اما Verge اشاره به چند نمونه از افرادی که توییتر در مورد تبلیغات در ویندوز Mail تا جولای گذشته داشتند. در هر صورت، با توجه به این واقعیت که مردم از این ویژگی از این ویژگی متنفر هستند، برای هر کسی که آن را خاموش کرده است، حداقل برای هم اکنون بهتر است.

ما از مایکروسافت در مورد انتشار تبلیغات آگاهیم و اگر این مطلب را بشنویم، این پست را به روز می کنیم.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com