عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 230
نویسنده : fateme

 

  امروزه صنعت کانکس و خانه های پیش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفایی است . این صنعت در کشور ایران از دهه ی ۴۰ شمسی با ورود کیوسک های مطبوعاتی به مردم ایران معرفی شده و در آن زمان این سازه ها را بطور کامل فلزی ساخته و مانند یک قوطی بزرگ فلزی طراحی و تولید می کردند و از هیچ گونه امکانات رفاهی در ساخت آن ها بهره برده نمی شد .


تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 239
نویسنده : fateme

عروسک نوزاد لاوابلا 

 

عروسک نوزاد لاوابلا در قسمت پا و شکم دارای سنسور حسی می باشد که وقتی با او بازی می کنید و غلغلکش می دهید می خندد و اگر کف پاهایش را با دست فشار دهید کلمه مامان را می گوید و صداهای بامزه از خود در می آورد.این عروسک بسیار به یک نوزاد واقعی شباهت دارد و رفتار و حرکاتش مانند نوزاد انسان می ماند. عروسک مو بلوند لاوابلا مانند یک نوزاد می نشیند  و به راحتی می توانید آن را بغل کنید و بخوابانید. 


تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 245
نویسنده : fateme

امروزه  بسیاری از افراد به دنبال روش هایی بهتر و جدید تر از روش های گذشته برای محافظت و در عین حال زیبایی ماشین های خود هستند که  در چند ساله اخیر محصولات متنوعی برای این کار ها  ارائه شده است  اما هرکدام به دلایلی دارای ضعف هایی هستند و یا مدت زمان کوتاهی از بین میروند .  پوشش سرامیک و یا کاور بدنه خودرو محصولاتی هستند که علاوه برداشتن خصوصیات کاورها دارای تکنولوژی نانو بوده و از چسبیدن و آسیب رساندن انواع آلودگی ها مانند گرد و غبار، شیره درختان، فضولات پرندگان، آلاینده های محیطی و ... برروی بدنه خودرو جلوگیری می نماید. این پوشش ها حتی در ایام بارانی سال نیز از ایجاد لک  و نشستن گل و لای بر روی بدنه خودرو جلوگیری کرده و محافظت می نماید.

 


تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 240
نویسنده : fateme

خرید بک لینک ، از روش های افزایش رتبه ی سایت در گوگل است . در این کار با پرداخت مبلغی توافقی ، سایتی با رتبه ی بهتر از سایت شما ، لینک وب سایت یا وبلاگ شما را در سایت خودش قرار می دهد . به این کار خریدبک لینک می گویند که زیاده روی در آن عواقب تلخی را در پی دارد .

خربد رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک معتبر ، با توجه به الگوریتم های جدید گوگل راهی کار آمد برای سئو و بهینه سازی وب سایت محسوب می شود .

 


تاریخ : پنج شنبه 9 اسفند 1397
بازدید : 233
نویسنده : fateme

در جوامع امروزی، انسان به دانش‌های نوین و علوم گسترده‌ای دست یافته، تا آنجا که پیشرفت علمی بشر از حد خود خارج شده و به فناوری‌های‌ عظیمی دست یافته است. به وضوح روشن است که انسان دست به کارهای خارق‌العاده‌ای می‌زند و پدیدآورنده زیباترین آثار می‌‌شود. مطالعه، انسان را از هویت خود با خبر می‌کند و راه درست زیستن را به او می‌آموزد. کتاب همواره در تمامی دوره‌ها و زمان‌ها کمک حال بشر بوده است، تا آدمی با اندیشه‌های سالم در مسیر درست زندگی گام بر دارد. 


تاریخ : چهار شنبه 8 اسفند 1397
بازدید : 250
نویسنده : fateme

590821217-1.jpg

 

قبل از شروع بحث بهتره کمی در مورد این مطلب صحبت کنیم که اصولا به چه دلیلی گرفتن اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی جذابیت دارد؟

 


تاریخ : چهار شنبه 8 اسفند 1397
بازدید : 257
نویسنده : fateme

ظهور ابزار جدید، معمولاً لازم است فعالیت قدیمی دوباره تعریف شود
برای قرن‌ها، وقتی از کتاب و کتابخوانی صحبت می‌کردیم، مشخص بود از چه چیزی صحبت می‌کنیم. اما امروز این پرسش، پاسخ شفافی ندارد. علت هم – هم‌چنانکه همه می‌دانیم – تغییر ابزارهاست.

کتاب خواندن زمانی، خواندن کلمات مکتوبی بود که روی کاغذ گردآمده بودند و با ابزار صحافی به بند کشیده شده بودند. هر کتابی ابتدایی داشت و انتهایی و جمله و بند و بخش و فهرست و شماره صفحه، همگی کمک می‌کردند تا مطلب یا نکته‌ای از ذهن نویسنده به ذهن خواننده منتقل شود.

 


تاریخ : چهار شنبه 8 اسفند 1397
بازدید : 264
نویسنده : fateme

 

کیش یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی در کشور ماست . روزانه بیش از چندین پرواز از شهرهای مختلف کشورمان راهی جزیره کیش میشوند و هزاران نفر اقدام به تهیه بلیط کیش برای بازدید از این جزیره زیبا مینمایند  . 
 
اما چرا این جزیره انقدر طرفدار دارد و این تعداد مسافر برای تهیه بلیط کیش از شهرهای مختلف کشور اقدام مینمایند . پاسخ این پرسش را میتوان در زیباییهای طبیعی و بکر این جزیره جستجو کرد . 
 
 
 

تاریخ : سه شنبه 7 اسفند 1397
بازدید : 244
نویسنده : fateme

 

درباره فواید کتاب و کتابخوانی هزاران بار شنیده ایم و گفته ایم. اینکه کتاب علم و دانش و فهم و عقل آدم را زیاد می کند. پس کتاب بخوانیم که عالم و دانشمند و فهیم و عاقل شویم!

به نظرم اینجور تبلیغ کتابخوانی، آدم را دانشمند شاید، اما کتابخوان نمی کند. کتاب خواندن آدم بخاطر این چیزها نیست. بلکه بخاطر لذتی است که از کتاب خواندن می برد. لذت بردن از کتاب هیچ ربطی به علم و دانش ندارد.

 


تاریخ : سه شنبه 7 اسفند 1397
بازدید : 251
نویسنده : fateme

پترو صنعت آنارام

 

 

 

پترو صنعت آنارام 

لوله برق چیست؟ لوله برق را می توان به عنوان یک پوشاننده سیم های هادی برق، که جریان برق با ولتاژهای متفاوت از آن عبور می کنند، تعریف کرد. این وسیله از آسیب دیدن هادی جریان برق و همچنین حافظ جان افراد در صورت تماس بدن آنها با سیم های برق می باشد. لوله فابریک های برق در ساختمان های تجاری، مسکونی، ورزشی و کارخانه ها و شرکتها و تمام سازه هایی که دارای سیم برق هستند کاربرد دارد .

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com