عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 3 خرداد 1398
بازدید : 195
نویسنده : fateme

روانکاو کیست؟ چه تفاوتی میان یک روانکاو با روان‌شناس و روان‌پزشک وجود دارد؟ بیش‌تر مردم نمی‌دانند به چه کسی روانکاو می‌گویند و چه کارهایی انجام می‌دهد. برخی از مردم بر این باورند که روانکاوان توانایی شگفت‌انگیزی برای درمان مشکلات روحی و اختلالات روانی دارند که فراتر از روان‌شناسان و روان‌پزشکان است.

امروزه در سراسر جهان کسانی خود را به نام روانکاو معرفی می‌کنند برخی از این افراد آموزش‌های مورد نیاز را برای انجام روش‌های روانکاوی زیر نظر مراکز علمی دیده‌اند و برخی دیگر کسانی هستند که آشنایی درستی با روانکاوی ندارند و بدون هیچ مهارت و تخصصی خود را روانکاو می‌نامند. در این نوشته خواهم گفت که روانکاو کیست و چه کارهایی انجام می‌دهد.

 


تاریخ : جمعه 3 خرداد 1398
بازدید : 183
نویسنده : fateme

مرسدس بنز C-Class در سال 2019 پیشرفت های تکنولوژیکی بی شماری را در سبک و سیستم گویا خود دارد . سبک جدید بدن این مدل  بدنه پایین تر، گزینه های چرخ و روشنایی همه ی LED ها، شکل ظریف آن را برجسته می کند. کابین تحسین شده ابعاد جدیدی از لذت را به ارمغان می آورد.


تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1398
بازدید : 196
نویسنده : fateme

روانکاوی چه فرقی با رواندرمانی تحلیلی دارد؟


استفاده از لغات مختلف به جای هم در ادبیات محاوره اتفاق خیلی رایجی است. برخی افرادی که با روانشناسی و روانکاوی آشنایی ندارند، این اصطلاحات را جابجا استفاده می‌کنند. برای مثال فردی که پیش یک مشاور می‌رود و از او راهنمایی می‌گیرد و او را «روانکاو» می‌نامد. یا کسی که پیش یک روانکاو می‌رود و تحلیل می‌شود و همچنان جلسات خود را جلسات «مشاوره» می‌نامد. ایرادی هم ندارد. در اصل این تفاوت‌ها چندان اهمیتی هم ندارند، ولی در ادبیات روانکاوی، برای استفاده از این لغات سخت‌گیری وجود دارد. به‌ویژه در استفاده از دو عنوان «روانکاو» و «رواندرمانگر تحلیلی». این دو چه تفاوتی با هم دارند؟

 


تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1398
بازدید : 185
نویسنده : fateme

 

 

 

 کولر آبی وسیله ایست که با تبخیر آب، هوای اطراف را خنک می کند. این نوع کولرها در ایران بیشترین کاربرد را دارند به همین دلیل گاهی از آن ها با عنوان کولر ایرانی یاد می شود.

اجزا مکانیکی کولر های آبی شامل

  


تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1398
بازدید : 182
نویسنده : fateme

روانکاو کیست و روانکاوی چیست؟
روانکاو یک متخصص روانشناسی یا روان پزشک است که رویکرد درمانی خود را روانکاوی انتخاب کرده است. روانکاوان باور دارند که اختلالاتی که مراجع به خاطر آن ها به درمانگر مراجعه می کند تنها روبنای بیماری هستند و درواقع مسئله اصلی در افراد نوع شخصیت و کارکتر آن هاست که ایجاد بیماری می کند. روانکاوان با بررسی گذشته افراد سعی می کنند تا این الگوها را از افراد شناسایی کنند و در نهایت با اعمال تکنیک های روانکاوی، ساختار شخصیتی افراد را مقاوم تر از گذشته کنند.

 

 


تاریخ : چهار شنبه 1 خرداد 1398
بازدید : 186
نویسنده : fateme
 

 

ویزای چین ارزان، مراکز توریستی و تجارت گسترده چین باعث شده تا کشور چین به یک کشور توریستی تبدیل شود و گردشگران زیادی از سر تا سر دنیا به کشور چین سفر کنند.  


تاریخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
بازدید : 181
نویسنده : fateme

روانشناسی علم مطالعه رفتار و ذهن انسان است. مباحثی مانند زبان بدن، مهارتهای ارتباطی، مهارت اعتماد به نفس، مهارت های ابراز وجود و بسیاری از این موارد جزو چهارچوب اساسی مورد بحث در علم روانشناسی هستند.


تاریخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
بازدید : 181
نویسنده : fateme
مراقبت از سمعک شما
عمر سمعک های شما بسیار طولانی تر خواهد شد اگر مراقبت خوبی از آنها داشته باشید. برخی از راهنمایی ها باید به خاطر داشته باشید:
سمعک ها را از گرما، رطوبت، محصولات مراقبت از مو، کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
آنها را مرتب پاک کنید.
هنگامی که از سمعک ها استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید.
بلافاصله باتری های مرطوب را عوض کنید 
 

تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398
بازدید : 185
نویسنده : fateme

هداف واطلاعات موجود در این بروشور
این جزوه برای کسانی که میخواهند اطلاعات بیشتری در مورد رفتار درمانی شناختی یا (CBT) داشته باشند مفید است. چگونگی کار این روش درمانی ودلایل استفاد از این روش درمانی ، اثرات آن ، عوارض ، و درمان های جایگزین دراین بروشور توضیح داده شده است. اگر آنچه را که میخواهید در اینجا پیدا نکردید، منابع کسب اطلاعات بیشتری در آخر این جزوه وجود دارد.x


تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398
بازدید : 212
نویسنده : fateme

 


پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com