عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 324
نویسنده : fateme

46e2e319-ff02-4ba9-8fe1-5d28ac5776a9-2583288.jpg

 

بهترین مارک و مدل سمعک چیست ؟

 

تقریبا همه ی افرادی که قصد خرید سمعک دارند این سوال در ذهنشان به وجود می آید که بهترین مارک و مدل سمعک چیست ؟ در پاسخ این سوال می توان گفت که سمعک نوعی کالای پزشکی است و نمی توان بر اساس مارک و مدل تجاری آن را مقایسه کرد . بهترین سمعک مناسب گوش شخص کم شنوا را فقط شنوایی شناس یا ادیولوژیست می تواند تشخیص دهد .


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 246
نویسنده : fateme

اگر تا به حال به فواید کتاب خواندن توجه نداشته‌اید، دستکم به این توصیه دانشمندان گوش کنید: آنها می‌گویند کتاب خواندن عمر شما را طولانی می‌کند.
به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، تحقیقات جدید دانشگاه ییل در آمریکا نشان می‌دهد که احتمال مرگ‌و‌میر افراد کتاب‌خوان در یک بازه زمانی دوازده ساله، ۲۰ درصد در مقایسه با کسانی که کتاب نمی‌خوانند، کاهش می‌یابد.

 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 264
نویسنده : fateme

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA.jpg

 

اگر چه بیشتر شرکت های تولید کننده گوشی و تبلت از شیشه های گوریلاگلس استفاده می کنند، با این وجود باز هم به برچسب نیاز دارند. این محافظ ها برای لپ تاپ هم قابل استفاده هستند. برچسب های جدیدی که در بازار موجود هستند، قابلیت ضدخش دارند و تا مدتها کیفیت و شفافیت اولیه را حفظ می کنند. هر چند بسیاری تصور می کنند هر چه قیمت محصول بالاتر رود، کیفیت آن به همان اندازه افزایش می یابد. 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 262
نویسنده : fateme

کتاب خواندن بر مغز انسان تاثیر می‌گذارد. متخصصان علوم اعصاب، فواید مطالعه‌ی یک کتاب خوب را خارق‌العاده توصیف می‌کنند. در هنگام مطالعه، چه اتفاقی در مغز می‌افتد؟

 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 235
نویسنده : fateme

اکسسوری چیست؟

 
اکسسوری را می توان شامل کیف، ساعت، جواهرات، عینک، کمربند، شال و روسری دانست. اکسسوری ها نقش تزیینی دارند که به دو دسته زنانه  و مردانه تقسیم بندی می شوند. هر فصلی اکسسوری های مربوط به خود را دارد که تاثیر آن در جذابیت استایل و تیپ شما بسیار عالیست.

تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 248
نویسنده : fateme

“کلمات به آسانی بیرون نمی آیند”.شما ممکن است که تعداد زیادی لغت بلد باشید یا تمام ساختارهای گرامری را مسلط باشید، ولی دلیلی نمی شود که بتوانید به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنید. در این پست به شما نحوه تقویت مکالمه یا جنبه گفتاری زبان انگلیسی را نشان می دهیم. این پست در ادامه مقالات جذاب آموزنده زبان انگلیسی می باشد. دقت کنید که این پست چکیده ای از ۴ موسسه معتبر آمریکایی در زمینه آموزش زبان انگلیسی می باشد.

 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 265
نویسنده : fateme

 

  

 

شهر گرگان مرکز استان گلستان است که در شمال شرقی ایران واقع شده است. اقلیم طبیعی استان گلستان بسیار متنوع است و کوه، جنگل، دریا و خلیج، تالاب، جلگه، دشت و بیابان را شامل میشود.

 


تاریخ : چهار شنبه 24 بهمن 1397
بازدید : 245
نویسنده : fateme

 
مهارت های لازم برای صحیح درس خواندن
برای این که یک روش صحیح درس خواندن داشته باشیم، ابتدا باید چند مهارت مهم و پایه ای را بیاموزیم.
مهارت گوش دادن: شما حرف ‌ها و صداها را می‌شنوید، اما معنایش این نیست که آنها را درک می‌کنید. اگر بخواهید گوش بدهید، موضوع فرق می‌کند. هرچه با دقت‌ تر گوش دهید، بیشتر موضوع را درک می‌کنید. به جرات می‌توان گفت که ناتوانی و ضعف در گوش دادن، علت بسیاری از مشکلات ارتباطی و یادگیری است.


تاریخ : چهار شنبه 24 بهمن 1397
بازدید : 251
نویسنده : fateme

 

یکی از سنتهای ایران باستان، صنایع دستی است که در فرهنگ ملت حفظ شده و از نسلی به نسل بعدی منتقل می شود. امروزه محصولات دست ساز به شدت در خارج از ایران به عنوان هنر منحصر به فرد شناخته می شود. انواع محبوب صنایع دستی ایران شاهکارهای واقعی هستند و هر یک از آنها تاریخ خود را دارد.

 

 


تاریخ : چهار شنبه 24 بهمن 1397
بازدید : 248
نویسنده : fateme
در این مقاله از نودی هنر خواندن و مطالعه ، آموختنی است و باید روش های صحیح درس خواندن را مانند سایر فنون آموخت تا بتوان به نحو مؤثر از آن بهره جویی کرد. مطالعه بهتر نیاز به آگاهی از روش های صحیح مطالعه دارد. با مطالعه صحیح به تدریج آمادگی انتخاب مطالب در فرد پیدا می شود. همان گونه که انسان خواندن و نوشتن را یاد می گیرد می تواند، راه صحیح مطاله را نیز فرا بگیرد. متناسب با هدفی که فرد از مطالعه دارد و حتی به تناسب محتوا و موضوع و نوع مطلب و نوع رسانه روش های مختلفی وجود دارد. روش های صحیح درس خواندن عبارتند از:
 

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com